dlaczego warto

Czy opłaca się tworzyć własną markę produktów w Polsce, by sprzedawać w Niemczech?

Tak! W ten sposób możesz osiągnąć zysk nawet o 50% wyższy, niż w przypadku produkcji w Niemczech.
W Polsce niższy koszt produkcji wynika m. in. z niższych kosztów wynagrodzeń i tańszych materiałów.

Według danych Eurostatu za rok 2020, koszt jednej godziny pracy w Polsce wynosił średnio 9,1 euro, podczas gdy w Niemczech wynosił on 35,9 euro, co stanowi ponad 3-krotną różnicę. Ponadto, ceny surowców i materiałów wykorzystywanych w produkcji są również niższe w Polsce niż w Niemczech.

Choć produkty polskie są droższe od tych produkowanych w Chinach, to ich jakość jest porównywalna do niemieckich, jednak przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Niemcy są jednymi z najbardziej wymagających konsumentów na świecie pod względem oceny jakości. Dlatego produkty wyższej klasy proponowane przez Fideli, są na rynku niemieckim bardzo atrakcyjnie, w przeciwieństwie do wyrobów chińskich,

Dlaczego warto wybrać Fideli?

Rozważasz sprzedaż polskich produktów do Niemiec i szukasz partnera.

  • wysoka jakość usług i produktów, oparta na ponad dwudziestoletnim doświadczeniu i nowoczesnym parku maszynowym
  • możliwość osiągnięcia większych marż i zysków dzięki niższym kosztom produkcji w Polsce,
  • niższe koszty transportu dzięki lokalizacji operatora logistycznego przy granicy z Niemcami
  • produkcja na wymiar i stale dostępne stany magazynowe
polskie produtky w niemczech

Czy polskie produkty Fideli
naprawdę sprzedają się
w Niemczech?

Korzyści

Dlaczego warto sprzedawać na Amazon?

Czy polskie produkty Fideli naprawdę sprzedają się w Niemczech?
estika

Cele biznesowe Estika

  • CEL I
    Stworzenie rozpoznawalnej i lukratywnej marki, sprzedającej produkty wysokiej jakości
  • CEL II
    Rozwój i stabilizacja biznesu, dotarcie do nowych klientów na rynku niemieckim
  • CEL III
    Zdobycie know-how i rozwój Fideli pod marką Estika, poszerzenie perspektyw dla naszych partnerów biznesowych

estika

Strategia osiągnięcia sukcesu na rynku niemieckim

  1. Dedykowany branding uwzględniający wyróżniki marki, spójny i profesjonalny wizerunek marki.
  2. Przygotowanie profesjonalnej karty produktów ze zdjęciami i opisami w języku niemieckim
  3. Utrzymanie najwyższej jakości produktów.
  4. Solidne opisy produktów i miniatury aukcji.
  5. Dopracowanie szczegółów: zarejestrowanie kodów EAN, instrukcje montażu w języku niemieckim.
  6. Przyjazna obsługa klienta
  7. Dodatkowe działania wizerunkowe i marketingowe: profil na Facebooku, kanał na YouTube z wielojęzycznymi filmami instruktażowymi.
logistyka

Jak najlepiej zorganizować logistykę?

Odpowiedzią na to pytanie jest dropshipping. Logistyka Fideli jest ukierunkowana na wysokiej jakości produkcję i szybką wysyłkę. Dostawa produktów na rynek niemiecki trwa zwykle 1-2 dni robocze. Na etykiecie kurierskiej podajmy nazwę niemieckiego operatora logistycznego.

własna marka

Stworzenie własnej marki

Stworzenie własnej marki

Zrozumienie grupy
docelowej

Stworzenie własnej marki

Wybór nazwy
i sprawdzenie jej
dostępności

Stworzenie własnej marki

Stworzenie wizualnego
identyfikatora (logo)
oraz rejestracja marki

Stworzenie własnej marki

Stworzenie
strategii

Stworzenie własnej marki

Dostosowanie
produktów i usług do
potrzeb klientów

Stworzenie własnej marki

Budowanie świadomości
marki poprzez reklamę
i marketing

kod ean

Pierwszy krok do sukcesu – rejestracja kodu EAN

Czym jest kod EAN?

EAN, czyli Europejski Kod Towarowy, to unikalny kod kreskowy, drukowany na produkcie lub jego opakowaniu. Ułatwia identyfikację produktu.

Pomożemy ci wdrożyć EAN!

Proces otrzymywania kodu EAN nie jest trudny ani kosztowny, tak samo jak jego stosowanie. Więcej na temat EAN przeczytasz w zakadce FAQ. Pamiętaj, że możesz liczyć na nasze wsparcie. Wielokrotnie przechodziliśmy przez procedury dotyczące EAN i wiemy, czego się spodziewać, dlatego oferujemy Ci naszą pomoc.

marketplace

Jakie są najważniejsze europejskie marketplace?

W Europie istnieje wiele popularnych platform handlowych online, między innymi:

  • Amazon.de – największy niemiecki sklep internetowy, obsługuje też klientów z innych krajów europejskich;
  • eBay.com – jedna z najstarszych platform handlowych, obecnie z globalnym zasięgiem;
  • Emag – popularny w Europie Środkowej i Wschodniej sklep internetowy;
  • Cdiscount – jedna z największych platform e-commerce we Francji.
  • Kaufland

 

Jak sprzedawać swoje produkty w europie?

Aby sprzedawać swoje produkty na platformach takich jak Amazon.de, eBay.com, Emag i innych, najpierw należy zarejestrować konto sprzedawcy na platformie. Następnym krokiem jest stworzenie oferty sprzedaży, która powinna zawierać opis produktu, zdjęcia, cenę, koszty dostawy i politykę zwrotów. Ważne jest również, aby monitorować zamówienia i odpowiednio szybko je realizować. Do integracji produktów Fideli z europejskimi marketplace służy np. oprogramowanie Baselinker.

Jak wycenić swoje produkty i ustalić cenę sprzedaży

Wycena produktów i ustalenie ceny sprzedaży jest ważnym elementem strategii sprzedaży online. Aby odpowiednio wycenić produkty, należy wziąć pod uwagę koszty produkcji, koszty dystrybucji, koszty obsługi zamówień i marżę zysku. Należy też zbadać rynek, aby poznać ceny, które są obecnie oferowane przez konkurencję. Ważne jest też, aby oferować atrakcyjne promocje i zniżki, które przyciągną klientów.

współpraca

Własny brand? Tylko z Fideli!

Dbamy o dobre relacje z naszymi partnerami biznesowymi. Dajemy Ci możliwość zamówienia produktów bez minimalnej wartości zamówienia, a także dostosowania zamówień pod kątem indywidualnych potrzeb klienta. Dodatkowo oferujemy wsparcie w przygotowaniu materiałów potrzebnych do listingu.

kontakt

Chcesz dowiedzieć się więcej? Wypełnij formularz. Skontaktujemy się z Tobą.

    Akceptuję politykę prywatności i zgadzam się na kontakt przez podane przeze mnie dane kontaktowe.

    Polityka prywatności

    Ⓒ 2023 Fideli.pl
    Projekt i realizacja: Offteam